Min vanliga tur

Hej!

Sitter här med en svullen tumme som gör skit ont. Mimmi den lilla fisen bet mig förut när vi lekte med en pinne. Hon bet som fan så det vart ett hål i nageln så det började blöda en del. Ont som fan gör det och nageln börjar bli blåaktig. Hade varit bättre om hon hade bitit i fingret för det gör inte lika ont, för på nageln så gör det ju skit ont. Aja, bara det inte blir nån infektion för sånt skit orkar jag inte me.. Man har sån tur jämt. Det räcker inte med att jag flög av Isa för typ 3 veckor sen och fortfarande har ont i ryggen sen dess och kommer antagligen ha det bra länge, och nu ska man bli biten också. Väldigt trevligt..

Red förut med både L & E =P Vi red på plan idag vilket behövs oftare. Det märktes att jag inte har kunnat rida Isa på ett tag för galoppen gick inte så bra idag. Vänster fick jag knappt in och i höger så tog det lite längre tid och sen så ville hon ha ett högt tempo. Men det är ju bara att träna så kommer det ju gå bättre och bättre precis som förut =P Ska försöka klättra 2 gånger i veckan också så hon bygger lite mer muskler så det blir lättare för na i galoppen.


Har putsat hennes träns idag också =P Passade på att putsa och smörja mina ridstövlar idag också för dom va inte så rena och fina direkt ;P Hade tänkt fixa sadeln i morgon kanske.

Ringde till T idag också och nästa vecka kommer nog Isa kunna bli omskodd =)

Har varit i vårat andra hus. Vi fixade lite på tomten och så, ska antagligen dit i morgon också och fortsätta. Sen har jag bara varit hemma och tittat på tv, läst lit bloggar och så. Är lite halv seg just nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0