090610

God morgon!

Usch jag ville bara krypa ner under täcket igen och bara somna om när jag såg va det är för väder idag. Grått och tråkigt piss väder. Så himla tråkigt att det ska va sånt här väder hela tiden..

Ska snart börja göra mig i ordning, men jag känner verkligen inte för det. Jag blir alltid trött och seg när det är dåligt väder och skulle jag få så skulle jag ligga kvar i sängen och bara sova hela dan typ. Får hoppas att det blir finare väder sen.

Nu måste jag gå.

Ciao!


LG Rumorous Night With Heidi Klum - April 28th 2009

Kommentarer
Postat av: helen

äter du såna där hårkontroll tabletter fortfarande?

http://appleofmyeye.files.wordpress.com/2008/03/harbio.jpg såna?

2009-06-10 @ 16:22:01
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

njae, jag har ett paket hemma.

jag tål dom inte, såfort jag tar ett piller åker det upp igen. vill du ha mitt paket så kan jag skicka det till dig? tror jag ätit en halv karta av dom, om ens det ;P

2009-06-10 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0