090629

God morgon!

Klev upp halv 11. Tror kroppen va lite trött efter igår för jag kom i säng efter 12 nån gång och brukar inte sova så länge då. Har ont i kroppen idag, inte så konstigt direkt.. Ingen ridning idag iaf, kanske tar nån da innan jag känner mig bättre. Får se hur mycket ridning det blir. Isa hade ju en lös sko igår också som hon antagligen har tappat nu. Så det måste ju fixas innan jag kan rida na. Får hoppas att det blir snart..

Åkte till hästarna igår kväll. Fixade lite med deras vatten, mockade inne i deras lilla hus för dom tycker det är jätte roligt att skita där inne hela tiden.. Och så goade jag me dom =P Myshästarna =) Så skönt att vara där på kvällen när det är svalare ute och bara goa me dom och kolla på dom =P


2 nyfikna hästar och Bitter bryr sig inte alls =P

Nu ska jag fixa lite frukost och gå ut och sätta mig sen, är ju så underbart väder =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0