090630

God morgon!

Vaknade vid halv 11. Fattar inte min kropp är helt död fast att jag inte kommer i säng så jätte sent och jag som brukar vakna tidigare annars, men inte nu. Det är säkert för att jag har så satans ont i kroppen, allt blir så mycket jobbigare att göra.

Igår gjorde jag inte mycket. Låg ute i solen, läste, följde me mami till fränsta och handlade lite, och sen har jag mest suttit still. Kan ju inte ens röra hövet lite för jag har ont i nacken och på sidorna av halsen. Åkte till hästarna på kvällen, mami, Kim & Mimmi följde me =P Letade lite efter Isas sko men jag hitta den inte, så jag måste fixa en ny sko. Måste få det fixat nån gång så jag kan rida. Lär väl inte gå sådär jätte bra nu men man kan ju ta en liten sväng iaf, men först måste hon få en ny sko =P


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0