Det blev bättre till slut..

Det har varit riktigt fint väder ikväll, sol och blå himmel =P Man blir så glad när solen kommer fram och man slipper regnet för en stund. Har ju varit rätt kasst väder på dan så det va ju skönt att det vart bättre =P

Passade på att rida när det va så fint väder. Red först väg själv, och Isa stannade ju som vanligt, nu blir det som vanligt för hon gör det ju hela tiden nu. Gick me na en bit och sen gick det bra. Träffade en äldre kvinna som jag pratade med en bra stund. Hon va hur trevlig som helst och hade 2 jätte söta hundar =) Isa ville gå fram och hälsa på hennes hundar hela tiden och det tyckte hon va så roligt för hon hade aldrig träffat en häst som va som henne (hon rider själv) =P Hon tyckte även att det är så roligt att gå förbi deras hage för dom kommer alltid fram och ska prata och Isa vill hälsa på hennes hundar =P

Sen ringde Linda och jag fick me na ut på en ridtur. Isa va lite jobbig. När vi va i skogen så ville hon inte gå utan hon ville bara vända om även fast Bitter gick ifrån henne. Hon ville bara hem till Rigge. Hon stannade flera gånger. Sen gick det ju bra efter ett tag. Och innan vi kom dit så gick vi över en äng en bit ifrån hagen. Linda travade iväg men Isa som alltid brukar vilja hänga på brydde sig inte ett dugg utan gick bara och kollade mot hagen hela tiden. Börjar bli lite trött på de. Hon höll inte på såhär innan Rigge kom. Är ju tråkigt om det kommer fortsätta såhär för det är ju inte speciellt roligt.

Jobbade ju en stund idag också =P Så roligt att vara där och jag hoppas att jag kommer få jobba mer för jag saknar alla barnen och dom som jobbar där =) Fick en riktigt bamsekram av en av flickorna som går där =) Ska jobba hela dan på månda tror jag att det är och jag hoppas att det blir mycket mer i sommar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0