Godnatt!

Ska snart sova, är huuur trött som helst! Känner att jag bara skulle kunna lägga mig ner och sova på en gång.

Idag så stod jag och borstade Isa lite längre och goade me na. Sen så longerade jag henne och så tränade jag lite med en sopsäck och ett påslakan. Hon va väldigt duktig när jag vifftade och grejade på med sakerna, hon brydde sig inte speciellt mycket. Hon vart lite rädd när påsen va i trädet men det va ingen fara. Ska fortsätta göra sånt där men lite olika saker hela tiden så att det inte alltid blir samma. Sen ska jag börja gå me na mer där det är livat. Där det är traktorer, lastbilar och massa såna där grejer som finns nere på gården och även på vägarna och så. Är ju bra att träna mycket från marken när det är sånt där som dom är rädda för, dom känner sig ju säkrare när som har sin ledare på marken och man tar sig tid till att träna just det där. Så det ska jag göra nån da nu i veckan, men i morgon blir det ridning. Ska börja testa lite nya saker och se om vissa saker blir bättre.


Nee nu måste jag sova känner jag =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0