Godnatt!

Hej!

Idag har jag jobbat från halv 8 till 14.00, och sen va jag på fritids till 4. Skönt när man får jobba lite så man får lite mer pengar för det behövs verkligen. Har varit rätt lugnt idag, inte sådär jätte mycket bråk vilket är skönt för jag är så trött på bråk, retstickor och skvaller.

Det är bara 1 vecka kvar sen har dom sommarlov och även jag för jag kommer ju inte ha nåt jobb eller nånting sen. Kommer kännas konstigt att inte åka iväg till lekis varje dag men jag kommer ju få tid till massa annat som jag inte har nu. Men det kommer ju bli tråkigt för jag kommer ju sakna barnen och dom som jobbar där.

Har ridit lite idag också =P Tränade i traven att få na att böja på sig mer för hon vill ju som sagt gärna luta sig inåt på volten, och sen även försökt få na att söka sig ner och gå där. Det är inte så lätt alla gånger men idag gick det lite bättre =) Men det där kommer vi träna en hel del på. Sen tränade vi även galoppen lite. Hon gick bättre i höger varv idag. Mycket lugnare tempo och idag lyckades hon faktiskt hålla sig uppe bättre på volten för i galoppen så lutar hon sig jätte mycket inåt, men idag va det inte så tokigt ändå =P Det går ju framåt iaf och det är ju roligt =) Det har ju blivit rätt stor skillnad på henne när det gäller massa saker sen hon kom, vilket alltid är roligt och bättre ska hon bli =)

Nee nu måste jag sova, börjar 7.15 i morgon så jag vill ju vara lite pigg då =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0