Hemma igen

Kom hem för en stund sen. Följde me mami till läkaren för hon skulle kolla en svullnad som hon hade på axeln, som visade sig vara en allergisk reaktion. Myggor, getingar och sånt skit tål hon ju inte riktigt så hon blir ju jätte svullen. Fick först sitta där och vänta i 1 timme för dom hade bara en läkare där idag tydligen. Sen fick vi sitta och vänta ännu mer tills hon fick veta vad det va och få medicin och grejs. Sen fick vi gå in till han igen för han hade glömt skriva dit en grej som hon skulle ha. Så då tog det ännu längre tid.

Sen har vi handlat lite, är ju så mycket folk och handlar nu och man blir ju galen på alla gamlingar som ska ställa sig mitt i vägen och ha värsta mötet med nån som dom träffar. Sånt gillar jag inte.

Nu ska jag byta om, ska åka till Isa =P Tänkte att Danne skulle få testa rida idag =P Själv så håller jag på att bli sjuk, ont i halsen, lite förkyld och så. Inte speciellt skoj när man har en häst som man måste rida och allt. Men men så är det, man måste ju iaf.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

har pillrena kommit?

2009-06-18 @ 20:09:02
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0