Onsda

God morgon!

Sitter just nu och käkar frukost. Ska snart göra mig i ordning.

Igår så kom den nya hästen. Gick ju hur bra som helst att släppa ihop dom. Dom gjorde ju ingenting typ, sprang bara runt lite och så =P Igår när jag och Linda va upp på kvällen så verkar det som om att det är Bitter som bestämmer, just nu iaf det kan ju ändras. Men han va på han på en gång när han kom och båda 2 är ledarhästar, så det återstår att se vem det är som blir ledare. Men det verkar ju som Bitter nu iaf. Isa hon håller sig lite undan, hon låter la dom fixa det där innan hon kommer vara me dom helt. Hon är med Bitter för han känner hon ju men Rigge är hon inte helt säker på.


I måndags red jag ju också. Red först ut en sväng och Isa fick trava en del. Sen så tränade vi lite på att att stanna flera gånger både i olika backar. Hon vill ju gärna gasa både upp och ner men det ska vi få bort =P Sen tränade jag traven och galoppen på ängen bredvid hagen. Då va hon mycket lugnare i galoppen och lutade sig inte lika mycket inåt som gången innan =P Så det blir ju bättre =P

Nee nu måste jag göra mig i ordning.

Ciao!


En bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0