Regn, regn och mera regn

Tjena!

Det är ju riktigt deprimerande att det bara regnar hela tiden. Det började ordentligt igår när jag och Isa nästan va hemma och sen har det regnat hur mycket som helst nästan hela tiden. Så himla roligt...

Gick en sväng med Isa igår vilket va tur för hade jag ridit så hade grejerna blivit hur blöta som helst. Gick ner till vårat hus i magdbyn för mami och Cassandra skulle vara där. När vi kommer dit så får jag ju höra att det är några idioter som har slagit sönder några rutor. Jävligt onödigt! Jag fattar inte varför man tycker sånt är så himla roligt, krossa några rutor på en gammal skola. En smäll ska dom ha och så ska dom ju betala skiten. Cassandra hade ju sett några bilder på några som drack och så va dom vid vårat hus typ, man skulle ju ha hittat dom bilderna igen och tagit reda på vilka skitungar det är som har gjort det.

Isa fick lite träning igår. Först så va det några som höll på att med nånting så det smällde riktigt högt en gång, sen när vi va vid huset så klippte Cassandra gräset. Hon vart skit rädd för Mimmi när hon kom hoppandes ur bilen, hon vände om fort som satan och så gled hon ner en liten bit för vi stod vid backen upp till gården, mami vart jätte rädd och kuta hon också =P Såg så roligt ut men mami är ju rädd för hästar så det är ju inte så konstigt att hon springer när Isa vända rumpan till. Sen träffa vi några kossor som Isa gärna ville hälsa på men det fick hon inte, vet ju inte hur dom reagerar men söta va dom ;P

Nu måste jag fixa nånting att käka, har varit uppe sen halv 9 men inte käkat nånting än och nu känner jag att magen börjar protestera =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0