Sönda

God morgon!

Vaknade vid 11. Det har varit så skönt att få sova ut riktigt den här helgen =P Sova länge idag och så tog jag det bara lugnt igår. Blev aldrig att jag städade rummet så jag måste gö det idag. Kollade bara på film, flera avsnitt av Desperate  Housewives och sov väldigt mycke ;P Sen på kvällen så följde Isak och mami me mig till hästarna =P Isak va även me mig i fredags när jag åkte dit =P

Nu tycker jag att det kan börja spöregna ett tag så det här skit vädret kan försvinna sen så solen kan komma fram. Jag måste rida idag men det är verkligen inte skoj att ge sig ut när man inte vet om det kommer börja spöregna eller inte. För det är ju inte så roligt att alla grejerna ska bli blöta och att man själv ska bli det direkt.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det städning =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0