Vilken dag

Hejhej!

Jag kom hem strax innan 11. Har inte varit hemma speciellt mycket idag. Först va jag ju på fritids till 4. Sen drog jag till stan en snabbis för att köpa ett par benskydd till Isa så att jag kan klättra och rida runt i skogen me na utan att hon ska få en massa sår hela tiden. Köpte även andra nödvändiga grejer. Sen va det bara att åka tillbaka till fränsta fort som satan för mami ville att jag skulle följa me henne på föräldramötet som börja halv 7. Så då fick man sitta där i 1,5 timme. Sen drog jag hem lite fort, käkade lite och sen åkte jag till Isa och red en sväng.

Skydden som jag köpte idag är dom på bilden här. Bra är dom för dom går ju enda ner till hoven, vilket hon behöver. Testade dom lite idag när vi travade runt i skogen och det funka ju bra så nu ska hon inte få några mer sår =)


Jag måste ju säga att Isa har blivit väldigt kaxig sen Rigge kom =P Hon är i mellan Rigge & Bitter nästan hela tiden och hon är riktigt grinig för hon vänder rumpan emot han hela tiden, sparkas och skriker. Så hon är ju inte sådär jätte mesig direkt =P Hon blir verkligen riktigt förbannad när Rigge kommer för nära Bitter och hon gjorde ingenting sånt mot Bitter när hon träffade han. Men det är la bara bra att hon kan vara lite kaxig själv. Det lär la bli lite lugnare om några dagar.

Nee nu måste jag sova, börjar tidigare i morgon för jag ska jobba i stället för Linda på morgonen så jag måste kliva upp tidigare.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0