Den svaga länken

Martin Beck och hans kollegor i riksmordkommissionen får fullt upp när en ung kvinna hittas brutalt våldtagen och mördad i en stadspark. Ledtrådarna är få och frågeställningarna är många. En man dyker plötsligt upp på brottsplatsen och hävdar att han gjort viktiga iakttagelser. Vem är han och är hans observationer tillförlitliga? Är det möjligt att han har något med mordet att göra och kan det finnas en koppling till andra fall?


Den här filmen va väldigt bra men hemsk. Man tänker ju inte direkt på sånt här när man är ute och går i mörkret själv ibland, men en sån här sak kan hända väldigt fort. Det är ju så hemskt och man tycker ju att man ska kunna gå vart man vill utan att det ska hända nåt. Men ibland så gör det de iaf och man fattar ju inte hur störda vissa människor kan vara.

Nee, nu ska jag borsta tänderna och mata Em, sen ska jag hoppa i säng så jag är lite pigg i morgon när jag ska leka med ungarna hela dan ;P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

äntligen!

jag missar ju alltid let's dance ;P

2009-03-09 @ 14:14:06
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0