Freda

God morgon!

Idag vart jag inte gla när jag tittade ut genom fönstret och ser att det är grått och tråkigt ute =/ Varför kunde inte solen få hålla i sig för? Jag hoppas att det blir bättre väder sen.

Igår va jag så himla trött nät jag kom hem från Linda så det va ju inte klokt. Kom hem runt halv 9 och la mig på soffan nästan direkt. Somnade vid 10 för jag orkade inte hålla ögonen öppna. Jag orkade inte ens slå på datan när jag kom hem. Skulle vara skönt att sluta tidigt idag för en gångs skull. För man blir lite trött i hövet när man är med ungar hela dan och sen kommer hem till massa ungar som för mer liv än 18 barn tillsammans. Enda gångerna som jag mer kan varva ner och ta det lugnt om man säger så är när jag stänger in mig på rummet och lyssnar på musik, i bilen, hos Linda och på gymmet. Men annars får man bara höra massa tjat, säg åt han säg åt henne, massa skrik, bråk och såna grejer. Man blir trött då.

Gud va jag längtar tills i morgon! ;P Jag & Linda ska åka och kolla på hästen. Vi ska vara där klockan 1. Hur fan ska jag kunna vänta så länge?! Herregud. Och jag hoppas verkligen att hon passar mig för det skulle ju vara så satans skoj ;P

Nee nu måste jag göra mig klar =P

Ha en bra da!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad kul för dig ed en häst :) Det är så rolig med egen häst :) Vart ska hästen stå?

2009-03-20 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0