Grattis Kim!

Hejsan!

Idag fyller min lillebror 17 år =P Tiden går för fort och nästan år får han ju ta körkort, helt sjukt ;P Vi firade han när jag och mami kom hem förut =P Massa glass, tårta och bullar blev det ;) Mumsigt!

Just nu sitter jag här och goar med Knarpan och lyssnar på Xtina =P Jag lyssnar alltid på henne, varje dag, hemma, i bilen eller på bussen ;P Jag älskar min kära iPod & iPhone ;) Det går inte en dag utan att jag lyssnar på henne, jag gör alltid det =P


Idag har det varit en bra dag =P Väldigt fint väder, men i morse så va det kallt. 12 minus när jag åkte till fränsta och när mami va ute tidigare i morse så va det 18 minus =/ Jag fattar inte varför det ska bli kallare nu igen, det ska ju bli vår nu. Vart iaf varmare på dan och det va ju tur för idag så va vi och åkte madrass med ungarna =P Fast den här gången så hoppade jag över åkandet och kollade bara på ;P

Idag har jag och mami tränat också. Va ett tag sen sist nu och det ska bli skönt att komma igång igen. Jag körde bara kondition idag för jag har haft rätt ont i min vänstra hand. Väldigt irriterande att den smärtan har kommit tillbaka igen. Men det va ju en jäkla smäll jag fick den där gången 2006 när vi va iväg och tävla och jag lär la aldrig bli av med skiten. Har ju haft det i några år nu. Men men..

Nee nu ska jag åka och mata lilla katten =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0