Hemma

Tja!

Allt bra med er? =) Här är det bara bra iaf, lite trött bara men det är ju inget ovanligt =P Jag & mami kom hem strax innan 6. Vi tränade idag, kondition blev det för båda. Och sen handlade vi.

Idag har jag fixat så att dom barnen som va borta i fredags när vi gjorde sockerteckningar fick göra det idag =P OCh ungarna är ju gärna och pillar på sina teckningar bara för att det är socker och käkar upp det sen. Så jag har fått säga åt dom ett antal gånger idag. Jag förstår inte riktigt hur dom kan tycka att det är gott. Sen har några av dom fått måla krukor och andra grejer.

Sen har jag spelat lite fotboll med några av grabbarna, målat och lite andra saker. Har varit lite stojigt idag och ungarna har inte riktigt lyssnat på nån av oss. Jag hoppas att dom är lugnare i morgon för det är inte roligt när man måste tjata och tillslut bli arg på dom.

Nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Såhär hittar man ofta Mimmi, hon biter på sin apa och med benen rakt ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0