Hemma

Tjena!

Kom hem runt 3 nån gång. Jag kom ju på i morse att jag skulle vara i ånge klockan 1 på arbetsförmedlingen för det va en från försäkringskassan som skulle informera om lite grejer. Så idag vart det en kortdag för mig på förskolan och fritids.

Har inte direkt gjort så mycket idag. Hjälpt några barn med matte, rättat några mattehäften, varit ute med ungarna på lunchrasten och såna grejer bara. Och sen kört bil då ;P Tog med mig Kim hem från ånge också för han slutar ju tidigt på skolan.

Och idag när jag pratade med mami i mobilen så hade det tydligen kommit in en stor hund på våran tomt. Och så va tydligen Knarpan ute då så hon fick kuta ut. Man vet ju aldrig vad andras hundar gör mot katter. Men nu va det Knarpan som ville hoppa på hunden för han hatar hundar, så kommer dom för nära så flyger han på dom och han är inte speciellt snäll då. Han leker man inte med i första taget. Ägaren fick iaf tag på hunden sen och det va ju bra.

Nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0