Hemma igen

Tjena!

Kom hem vid 5 nån gång. Jobbade för Patrik idag så jag slutade lite senare. Åkte och matade katten på en gång så att det va klart =) Ska åka och träna om en stund också.

Nu börjar det bli finare väder, såhär sent. Hela dan har det varit grått och tråkigt. Men nu när det snart blir mörkt, ja då kommer det fram lite blå himmel och sol. Irriterande..

Den här dan har varit rätt bra. Ungarna har varit rätt gapiga och stökiga idag, märks att det snart är helg. Dom har haft fadder idag och så har dom fårr jobba lite matte, lekt en hel del både ute och inne. Jag fick även ha samlingen själv i morse =P Det gick bara bra. Sen på fritids så satt jag ett tag innan jag slutade och limmade på ögon och ärtor som näsor på små gubbar som ungarna har gjort förut. Så nu är dom riktigt söta ;P

Har la inte direkt hänt så mycket mer idag. Linda visste iaf en som lånade ut sin hästtransport, som hon ringde förut så nu är det klart iaf och det känns skönt.

Nee nu måste jag byta om, ska snart åka och träna =P

Ciao!


En bild som jag tog igår när vi va och åkte madrass med ungarna =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0