Hemma igen

Tja!

Kom hem för en litren stund sen. Tränade kondition idag, passade på nu när jag inte har ont i knät längre (just nu iaf). Va riktigt skönt =P

Handlade lite efteråt och jag köpte grejer så att jag kan göra en sallad sen =P Va ett tag sen jag gjorde det och vart så sugen på det nu =P

Jätte fint väder är det också =D Blå himmel, sol och + grader =D Det händer inte så ofta nu inte =P Så efter att jag har ätit så ska jag gå ut och vara ute bra länge ;) Ska städa åt Em och det kommer ta ett tag eftersom jag måste använda en hink nu på vintern + att jag måste gå upp och ner i massa snö för att kunna slänga allt också.

Men nu ska jag käka ;P

Ha en bra da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0