Månda

God morgon!

Allt bra med er? =) Här är det bara bra iaf =P Klev upp 6.40 som vanligt och jag är innte så trött fast att jag kom i säng rätt sent igår. Men jag har ju sovit ordentligt i helgen så jag är mer utvilad nu =P Och det är väldigt skönt måste jag säga ;P Jag är alltid helt död i slutet av veckan, speciellt på fredagar. Det tar verkligen på krafterna att vara med barn hela dan, komma hem till massa ungar som alltid ska bråka om nånting, träna och så rida och sen har jag ju andra grejer att göra också. Så det är ju inte så ofta man bara tar det lugnt så det är ju inte konstigt att man är så trött hela tiden.

Om en stund ska jag åka och lämna Danne och sen åka till förskolan. Ska hämta Isak på dagis idag också för mami ska till sjukhuset med Bella igen. Så idag blir det bilen så jag kan åka och hämta han fort sen. För jag har ingen lust att gå och hämta han för det är inte alltid han lyssnar då =P

Nee nu ska jag gå ut och mata Em ;)

Ha en bra dag! =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0