Ont i hövet

Hejsan!

Ligger här i sängen och goar med Knarpan =P Idag är han bara en liten gogris och inte en liten bråkstake ;P Jag har precis ätit och jag hoppas att huvudvärken försvinner snart för jag orkar inte ha ont i hövet idag.

Vad har vi gjort idag då? Ehh, hmm, vilket bra minne jag har ;P Jo i morse så fixade jag över lite bilder till datan där och så gjorde jag ett bildspel som dom visar nu när dom har öppet hus för föräldrarna och så =P Hade varit roligt att vara där men jag känner att jag inte orkar vara bland 85 st, både barn och vuxna nu när jag har ont i hövet.

Sen gick jag och 2 av barnen ner på affären och pantade lite för det ska också gå till deras klasskassa eller vad man ska säga. Jag har suttit med några barn som har räknat matte, varit ute och så =P Sen på fritids så spelade jag uno med några ungar =P Jätte roligt spel och det va bra länge sen jag spelade de ;P Nån gång så måste jag köpa de =P

Jag har pratat med Isas ägare också. Hon kommer på söndag istället för dom kunde bara låna en transport då så. Ska bli så skoj att få hit na =D Lite dumt är det ju att pappa fyller år då men jag hoppas att det inte blir just den tiden som dom vill att vi ska komma dit. Men annars så får jag ju gå till han senare eller nåt.

Jag längtar även tills på lörda då jag och mami ska in till stan och jag ska köpa lite grejer till Isa och så =P Jag hoppas att jag hittar allt de jag vill ha, eller ja det som är nödvändigast och som jag måste ha.

Nee nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta det lugnt =P

Ciao!


Jag älskar den här bilden på Sophia =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul ;P

hur gammal? ska du tävla nåt med henne eller bara ha so promenadhäst?



jo jag har faktiskt funderingar på att åka hem en sväng snart, nu när jag ändå kan liksom ;P

2009-03-31 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0