Sängen nästa

Ska snart gå och lägga mig. Är jätte trött och har ont i hövet. Måste bara mata Em och borsta tänderna så är jag redo för sängen sen ;P

Linda har fått Mille såld fast han ska inte åka till sitt nya hem förrän i början av april. Och vi pratade om det där i söndags om att jag kanske skulle ta och hitta en foderhäst och testa på hur det är att ha häst. Har pratat med mami om det och så. Och idag så har jag ringt på olika hästar och så hitta jag en häst i sundsvall som jag ska provrida i helgen =P Ett varmblod som är så himla söt, fast hon va lite i det minsta laget 1,55 mkh, men Bitter är ju lika hög och det är funkar ju =P Men i helgen får vi se hur det blir, känns det bra så kommer jag prova me henne =P Hennes ägare är en tjej som är lika gammal som mig och hon verkar jätte trevlig =D Så det blir säkert bra. Synd bara att det är så många dagar kvar =P

Nee nu måste jag göra mig klar och hoppa i säng. Mitt huvud sprängs snart av huvudvärken, så det är bara bra om jag kommer i säng så tidigt som möjligt så att jag verkligen får sova.

Sleep tight!


En bild som jag tog idag med min iPhone när vi va och åkte skidor (ungarna) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0