Sommartid

God morgon!

Eller ja, jag har varit uppe sen kvart i 10 =P Ni har väl inte glömt bort att ställa fram klockan 1 timme? Nu har äntligen sommartiden börjat ;P Nu ska bara all snö försvinna så det kan bli vår nån gång =P

Jag retar mig jätte mycket på att ena laget får bo kvar i träsket på Robinson. Och att inte nåt av lagen får nån mat. Va är det för skit dom har hittat på? Det är ju helt sjukt! Är det så svårt att ge dom lite mat så att dom inte svälter ihjäl. Tydligen så är det ju de. Fan alla andra åren så har dom ju fått mat men dom här får leva utan mat och vissa i ett jäkla träsk. JAg skulle vilja sätta den eller dom som har kommit på det här i träset utan mat, så får dom se hur skoj det är.

Nu ska jag fortsätta kolla på Gilmore Girls och rensa min mail =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0