Sönda

God morgon!

Idag klev jag upp vid 11. Va lite trött och det är väldigt skönt att sova ordentligt när jag kan =P Är rätt skönt väder idag så jag ska gå ut en stund sen.

Sitter just nu och kollar lite på reprisen av Robinson, kollade även på det igår. Jag blir så irriterad på den där Bea. För det första så river man inte väggarna på ett hus utan man fixar väl för fan till det. Man bor väl hellre i ett hus en att bygga en liten koja av blad precis vid träsket som hon vill. Så jäkla synd att dom hann riva väggarna innan dom andra kom. Sen så dödar man väl inte en liten ödla eller va det va för nåt bara för att. Jag skulle ha blivit så jäkla förbannad på henne om jag hade varit där.

Och varför i helvete får dom bo i ett jäkla träsk?! Och utan mat. Alltså va är det för fel på dom som gör det här programmet? Hur bra tror dom att det är egentligen. Jag tycker det är så jäkla sjukt. Jag förstår inte varför dom låter dom svälta, för vart ska dom hitta mat på det där skit stället? Det är så sjukt så det är inte klokt.


Nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ica

jorå eller inte idag. igår var jag ute med tjejerna och idag ska jag plugga och städa... :/ inte så jätte skoj.

2009-03-22 @ 12:58:58
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0