Sönda

God morgon!

Eller ja, jag har varit vaken sen 10 men har legat och degat i sängen, väldigt skönt ;P Drog mig upp ur sängen typ kvart över 11. Ville inte gå upp för det va så skönt att bara ligga där för en gångs skull =P Är ju sista dan på lovet idag =/ I morgon är jag tillbaka på förskolan igen, är ju tur att det är roligt att va där =P Det jag inte gillar är att mina dagar blir så korta eftersom jag är på förskolan & fritids hela dagarna typ. Och så ska jag ju hinna träna med mami, rida och massa andra saker hemma. Och det känns som om jag aldrig hinner göra allt som jag vill göra.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag städa klart mitt rum för det orkade jag inte göra igår =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0