Sundsvall

Tjena!

Jag & mami kom hem strax efter 4. Vi drog in till stan vid 11 typ. Jag har inte direkt shoppat sådär jätte roliga saker idag. Halm till Em, pärm + register, ett block, post-it block, gem, brännskivor både cd & dvd, märkningspenna till skivorna, sulor till mina ridstövlar, tidskriftssamlare 2 st, en pannlampa som jag ska ha när vi rider, och 2 böcker =P Böckerna är det roligaste som jag köpte idag hehe ;P Ibland så blir det ju så att man måste köpa mer tråkiga saker men som man verkligen behöver.



Böckerna kostade bara 29 :- /stRusta. Hur billigt som helst ju! =P Så då kunde jag ju inte låta bli ;)

Tidskriftssamlarna är snygga och billiga, bara 19 :- Ikea =P Bästa affären som finns ju när det gäller saker till ens hem =P Sånt här behövs alltid.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska städa rummet =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0