Torsda

God morgon!

Idag är det också strålande sol & blå himmel =D Snacka om underbart! Synd bara att det är några minus nu, men jag hoppas att det blir + grader snart.

Sitter just nu och käkar lite frukost =P Klev upp 6.40 som vanligt. Hade varit skönt att ligga kvar i sängen, speciellt när Knarpan låg där som en liten gris och sov ;P Men det går ju inte. Ska nog ta lite sovmorgon i helgen för det skulle behövas =P

Gud va jag hatar föräldrar som tror att deras ungar kan stanna hos andra hur länge som helst en vardag fast det är skola dan efter. Min ena lilla syrra hade en kompis här igår och hennes pappa är en sån som inte bryr sig. Och vilken tid kom han och hämta henne? Jo halv 10. Va är det för fel på vissa människor? MIn syrra skulle ha legat i sängen 8. Jag tycker sånt där är så jäkla dåligt. Man kan inte hämta en unge så sent och speciellt inte när det är skola dan efter. Men den ungen kan ju inte komma hit så fler gånger nu.

Sen har min andra lillsyrra också en kompis som har en pappa som är likadan. Och det är så jävla irriterande att folk inte har mer i hövet än sågspån. En normal människa skulle ju ha hämtat sin unge i normal tid. Jag skulle skämmas om jag skulle vara dom och hämta min unge så sent, men dom gör ju tydligen inte de.

Och sen en annan grej som hände med min andra syrras kompis för ett bra tag sen. Hennes pappa kom in hit och skulle hämta sin dotter. Mimmi sticker ut men han skiter i att försöka fånga na. utan står kvar i dörren och sen när mami kommer ner så säger han att hunden smet. Vad har människan för fel?! Tänk om Mimmi hade blivit påkörd och så står idioten där och skiter i att han släppte ut na liksom. Och sen så hade inte mami fått tag i na när dom skulle åka men han bara sket i att hjälpa till och bara åkte. Hade jag vetat att han hgjorde sådär så skulle jag ha skällt ut han som in i helvete. Vissa människor är inte riktigt riktiga.

Nee nu måste jag gå och göra mig i ordning. Vart en blandning av en glad och irriterad Michelle i det här inlägget =P Men jag blir så arg på såna där människor.

Ha en bra da! =)


Sömntutan Knarpus ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0