Torsda

God morgon!

Klev upp 6.40 som vanligt =P Jag lyckades somna på soffan igår och sov där till 5 i morse, sen gick jag in och la mig i sängen =P Kollade mobilerna då och så såg jag att jag hade fått ett sms av Isas ägare igår kväll om att jag skulle få ta Isa på foder =D Men jag skulle inte ha läst det då för sen kunde jag ju nästan inte somna ;P Så jag hoppas att Linda jobbar idag så jag kan snacka me na =P Annars måste jag vänta tills jag kommer hem. Sen måste jag prata med Isas ägare också. Fan nu blir jag sådär upp i varv igen =P

Kallt är det idag också, 13 minus =( Buhu.. Så nu är det grått och tråkigt ute och det blir man ju inte så pigg av direkt. Får hoppas att det blir bra väder och varmare lite senare. Är ju iaf tur att jag har Isa att vara glad över ;P Men nu måste jag bara hitta en hästtransport som jag kan låna över 1 dag eller 2 så jag kan få hem na sen när Mille har åkt. Lite jobbigt när man inte vet vart man kan få tag på sånt och jag känner ju inte nån heller direkt som har häst här heller. Så om det är nån som vet vart man skulle kunna låna en hästtransport runt ånge, fränsta eller torpshammar får gärna skriva det till mig här ;P Hehe

Aja, nu måste jag börja göra mig i ordning.

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

åååh, grattis Michelle!! Linda kanske vet av ngn transport. Då måste du bjuda mig på en ridtur ngn gång :) hihi.. Ha de bra! Kram

2009-03-26 @ 10:06:25
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh, grattis Michelle!! Linda kanske vet av ngn transport. Då måste du bjuda mig på en ridtur ngn gång :) hihi.. Ha de bra! Kram

2009-03-26 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0