Torsda

Hej!

Har precis käkat =P Kom hem strax efter 2, har varit hos Linda =P Vi red lite på banan med bara Mille idag också, och tog lite kort. Men han va inte så arbetsvillig idag så vi höll inte på sådär jätte länge. Efter det så turades vi om att galoppera med han och ta kort =P Det tyckte han va as roligt den lilla plutten ;P Återstår att se hur många bilder som vart bra =P Några måste det ha blivit iaf för vi tog en hel del. Synd bara att det är så pissigt väder idag, hade ju blivit finare bilder om det hade varit bra väder. Men i helgen kan man ju hoppas att det är det så man kan ta mer bilder =P

Bitter ville också vara me när vi galopperade, så han kutade runt i hagen ;P Han va så söt så jag tog en del bilder på han när han kuta runt ;) Jag hoppas att nån av bilderna vart bra för han va så fin då =)

Innan det så va jag och mami på gymmet. Jag tränade kondition idag också, men i morgon blir det nog styrka.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska gå ut och ta in massa ved.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0