Tyra Banks

Hejsan!

Vaknade lite sent idag, halv 10 =P Va väldigt trött och nån gång måste man ju få sova lite längre ;P

Sitter just nu och kollar på The Tyra Banks Show =) Jag älskar det programmet och jag älskar Tyra! =P Jag tycker hon är helt underbar =)

I det första programmet så pratade hon om att kvinnor vill se ut som kändisar eftersom dom alltid ser så perfekta ut på bilder. Hon träffade en tjej som gjorde allt för att se så perfekt ut som kändisar oftast gör. Så Tyra lät henne bli stylad och sen bli fotad och Tyra fick sitt smink borttaget. Jag tycker Tyra är jätte fin utan allt smink och det är härligt när hon visar upp sig själv. Nånting som de flesta tjejer glömmer bort är att kändisarna får hjälp med att se så snygga ut som dom gör och att det tar lång tid. Och sen är ju omslagsbilder väldigt tillfixade vilket man inte heller får glömma när man sitter där och tänker att kändisar är så perfekta, men dom är precis som oss.

Det andra programmet va också bra, vilket dom alltid är =P Men det har jag inte tid att skriva om nu för jag ska snart åka till Linda. Så nu måste jag göra mig i ordning.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0