Godnatt!

Hej hej!

Har inte haft tid att sitta vid datan, den här helgen. Igår va jag hos Linda hela dan. Först kollade vi på Låt den rätte komma in för det regnade så vi kunde inte rida då. Sen när filmen va slut så va det hur fint väder som helst, så då stack vi ut med hästarna =P Red i skogen en stund och sen red vi ner till vattnet så hästarna fick bada lite ;P Isa tycker det är jätte skoj att bada och står gärna och skvätter vatten ;)

Isa är så himla duktig när man kommer för hon går alltid emot mig och även om hon stannar efter ett tag för att käka gräs (matvrak som hon är ;P) så får man alltid gå fram till na, hon sticker aldrig. Sen är hon alltid så himla go när man pratar me na =) Hon är ju så duktig också när man ska ut och rida. Jag behöver aldrig sätta på na grimman och binda fast henne nånstans, utan hon bara står helt stilla medans jag borstar na, sadlar och tränsar =P Hon är ju så duktig den lilla sötnosen =)


Sen på kvällen så kollade vi på Seven Pounds, för både Linda & Martin ville se den =P Och sen kolla jag och M på The Rock tror jag att den hette, och Linda sov =P

Sen idag så klättrade vi med hästarna och sen gick vi ner till vattnet så hästarna fick bada idag också =P Först red vi i med sadlar och sen utan så vi kunde rida längre ut =P Jag kan ju säga att man va ju rätt blöt sen ;P Men hästarna tycker ju att det är så skoj och jag bara längtar tills vi kan bada helt med dom för jag tror dom kommer tycka att det är jätte skoj att simma =P

Cassandra följde med mig till Isa när jag skulle ge na lite mat och så =) Hon är ju så söt för hon kommer ju alltid när man kommer, och även om hon står i skogen så kommer hon ut på en gång =P Och när hon vet att hon ska få mat så blir det inga gräspauser på vägen ;P

Nee nu måste jag göra mig klar och sova sen för i morgon ska man ju jobba med alla barnen igen ;P

Sleep tight!



Sötis Bitter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0