Ingen rolig dag..

Tjena!

Ja den här dagen har inte varit sådär jätte rolig då. Det första jag fick veta på morgonen va att en jätte hemsk sak hade hänt. En ung tjej på 12-13 år har tagit livet av sig för att hon har blivit mobbad bra länge. Jag känner hennes lillebror och jag blir så arg på cpbarn som inte fattar hur illa dom gör den personen som dom mobbar. Och ännu värre blir det ju när dom går så långt att dom tar livet av sig för att dom mår så dåligt och är så rädda för familjen, släkt och vänner blir ju lidande då också. Jag hoppas verkligen att dom tar upp det här på skolorna här omkring nu och verkligen säger åt barnen att det här kan hända när man mobbar nån, för det kan inte vara så jäkla skoj att ha på samvetet att man har gjort så att en annan människa tar livet av sig.

Har la inte hänt så mycket idag. Har spelat spel med några barn och så typ. Alla har inte varit sådär jätte glada idag om man säger så.

Igår så orkade jag inte skriva nånting här, va bara hemma en stund igår för sen va jag hos Linda hela dan. Skriver mer om det sen för nu tänkte jag dra till Isa ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helly

braaa, då ses vi då ;P

2009-05-18 @ 20:58:59
URL: http://improveme.se/helly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0