Lörda

Hej!

Vakna klockan 8 idag. Jag hade ju tänkt sova lite längre men jag kunde inte. Så jag klev upp och hämtade datan och slog på en film =P Sen har jag inte gjort så mycket. Käkat lite frukost, kollat på The Tyra Banks Show och läst lite bloggar =P Ska åka till Linda vid 1 för då ska vi rida, det är ju inte ofta vi rider tillsammans längre.


Ja igår så jobbade jag och Linda på lekis. Det gick la rätt bra men den här veckan har barnen varit så stojiga och lite jobbiga vissa av dom. Dom fick jobba lite matte, leka och sen va vi ute nästan hela dan. Först hade dom ju långrast och sen en stund efter det så gick vi till en lekplats och va där i typ 1,5 timme. Sen jobbade vi på fritids också + en till. Vi hade inte så många för det va många barn som drog hem nästan på en gång. Så det vart väldigt lugnt =P

När vi slutade så gick jag och Linda ner på Inte Bara Sport och fixade en present till M för dom firade 2 år igår =)

Sen på kvällen så red jag. Det va riktigt mörkt då och jag trodde att det skulle börja regna när som helst, men som tur va gjorde det inte de =P Red i skogen igen ;P

Nu ska jag gå och duscha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0