Lörda

Tja!

Gud va härligt väder det har varit idag! Blå himmel, sol och hur varmt som helst ;P Så skööönt! ;)

Har varit i Bräcke hela dan med L & M. Linda har varit där på träning med Bitter och idag gick det jätte bra, galopperade gjorde dom också för första gången =P Jag har alltid sagt att han kan men hon har aldrig trott att hon ska få han att galoppera, men idag så visade han att han faktiskt kan ;P Tog massa bilder, över 600 =P Får hoppas att dom vart bra också.

Sen så kom Isas ägare en liten stund. Vi ska testa om hon har mask så jag fick det man behöver till det så jag kan skicka det sen. Jag tror inte att hon har det men man vet ju aldrig.

Igår så jobbade jag och Linda på förskolan. Vissa barn va hur jobbiga som helst igår och jag va så nära flera gånger på att tappa tålamodet men jag lyckades lugna ner mig. Jag blir galen på barn som bara bråkar hela tiden och inte lyssnar, jag klarar inte av det för jag blir så arg, men där så måste jag ju hålla igen och jag kan säga att det är väldigt jobbigt vid vissa tillfällen.

Sen vid 2 så drog jag till ånge för att lämna in ett papper på arbetsförmedlingen och så köpte jag en present till Helene som fyllde år igår. Sen åkte jag till Isa och så red jag och Linda en sväng. Klättrade med dom, väldigt bra träning. Senare på kvällen så gick jag hem till Helene, käkade massa go mat, gick på en promenad och så snackade vi en massa =P

Aja, nu ska jag gå och duscha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0