Månda

Tjena!

Fy va trött jag va i morse. Kunde inte somna i natt, sista gången jag kollade på klockan så va den 2 och efter det nån gång somnade jag. När klockan ringde 6.40 i morse så orkade jag inte kliva upp utan sov till 7.20 =P Tog bilen idag och tur va ju det för jag fick jobba istället för N =P Hade stängning idag men sista barnet gick hem vid 5 så jag fick ju sluta lite tidigare ;)

Har varit rätt lugnt idag för vi har varit ute nästan hela dan, vilket behövdes för barnen va så himla gapiga. Gjorde några maskroskransar och det va flera barn som ville ha en efter det =P Lärde några stycken att göra egna också =P Jag lär ju få fortsätta i morgon för jag vet flera tjejer speciellt men även killar som vill ha ;P

Nu ska jag byta om och åka till Isa =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0