Onsda

God morgon!

Har suttit nästan hela morgonen och fyllt i massa papper. Skulle egentligen ha gjort det igår men det glömde jag bort. Men nu är det gjort och nu hinner jag inte ta bussen utan måste ta bilen. Hade inte tänkt göra det förrän på fredag, men det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig nu.

Igår så va jag hos Isa en stund. Det regnade ju en del igår och hon hade inget täcke på sig så hon va rätt blöt. Jag borsta av na lite och satte på na fleecetäcket så hon skulle torka lite. Sen fick hon käka massa gräs och hon blir ju alltid lika glad när hon får gö de =P Sen fick hon lite käk och så fick hon på sig regntäcket för det regnar ju stup i kvarten.

Nu måste jag gö mig klar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0