Onsda

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag iaf =P Va skönt att få sova lite längre idag för jag ska inte till lekis  nu på morgonen för Isa ska skos klockan 10, så det är ju lite onödigt att bara hinna vara me en halvtimme. Men jag måste iaf åka till fränsta sen och hämta ut pengar.

Red en svääng igår, fast Isa va lite fjantig igår. Först stanna hon på ett ställe som hon aldrig har stannat på förut, eller ja hon har inte gjort det nån gång innan över huvud taget. Så där försökte jag få fram na men efter en stund så hoppade jag av och gick me na. Sen vid grusgropen så stod det en buss, massa bilar och människor. Där vågade hon självklart inte gå förbi så jag fick hoppa av där också. Annars gick det bra för hon tog det lugnt och travade väldigt lugnt, blir bara bättre och bättre med de =)

Än har hon inte stuckit i hagen heller. Utan hon går alltid emot mig, ibland kommer hon hela vägen fram och ibland så får jag gå fram till na för då va gräset mycket roligare =P Men jag får alltid ta na och jag hoppas ju att det håller i sig för det är ju inte speciellt skoj att försöka få tag på en häst som bara springer bort.

Bitter han vart ju inte sådär jätte glad igår när han fick vara själv. Han sprang vid staketet en stund men det går ju bra sen. Och han va så söt när vi kom tillbaka för då kommer han i full fart ut från skogen, gnäggandes och bara vänta på att Isa skulle komma in i hagen ;) Isa svarade och dom är ju så söta tillsammans =)

Nu måste jag göra mig klar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0