Regnig dag

Tjena!

Idag har det regnat en hel del, blixtrat och åskat och så hade det tydligen haglat också. Men nu börjar solen komma fram som tur är =P

Idag fick Isa nya skor =P Hon hade även tappat ena framskon så det va ju tur att hon blev skodd idag ;P Men vi fick lite problem för skorna som jag köpte va jätte förstora för henne ändå så hade jag med mig 2 papper med hennes hovavtryck när jag köpte skorna men det funkade ju tydligen inte då eftersom dom va för stora. Först ringde jag till han som jag köpte skorna av men han skulle få in mindre skor nästa vecka. Sen ringde T en annan hovslagare men fick inte tag i han. Så jag ringde hovslagaren som satte på Isa en sko då hon hade trampat av sig den, och frågade om hon hade mindre skor hemma och det hade hon men ja det vart lite dumt där... Men sen så ringde den andra hovslagaren upp T och han hade skor hemma så det löste sig tillslut =P Så jag lämnade tillbaka dom andra skorna som jag köpte och ska jag handla där sen vilket jag vill för han är så snäll i fränsta så får jag köpa mindre skor =P

Ja sen efter det så åkte jag hem lite fort, käkade och bytte om och sen åkte jag till förskolan. Hann bara va me en stund på badet och sen på fritids. Har inte hänt så mycket idag =P

Nee nu ska jag nog ta och åka till Isa en sväng =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0