Satans regn

Hej!

Gud va trött jag är på att det regnar hela tiden nu.. Jag vill ha soool igen! Det va fint i morse och fram till lunch ungefär sen vart det skit väder, grått och tråkigt, börja blåsa som fan och sen regna. Gud va kul.. Får se om det blir nån ridning idag eller inte. Ska iaf dit lite senare även om jag inte ska rida men jag hoppas att det blir bättre väder.

Idag har barnen gjort ett mattetest, så jag har haft dom barnen som inte gjorde provet. Innan lunch då så fick dom leka och sen va det fadder. Sen efter lunch så fick dom skriva lite i sina kontaktböcker och sen kolla på film medans 2 st fick göra testet. Ute har vi varit också men det va ju inte så härligt direkt eftersom det blåste en hel del.

Sen på fritids så har vi la inte gjort så mycket direkt. Barnen leker ju rätt bra själva och så, så vi behöver bara hålla lite koll på dom ifall om det blir bråk och att dom inte gör saker som dom inte får göra. Jag passade iaf på att rensa lite i lekis skåp för det va rena bomben där inne och jag hade så tråkigt så jag va tvungen att gö nånting. Sen har vi la inte gjort så mycket mer direkt ;P

Nee nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0