Sönda

God morgon!

Har ni sovit gott? Jag har sovit sådär. Jag lyckades ju somna på soffan igår och sova en hel natt så är inte speciellt skönt. Så jag känner mig inte riktigt utvilad, men men =P

Igår så åkte jag till Isa vid 1. När jag står vid hästarna så kommer Linda ut och säger att jag ska komma in och fika. M's mamma fyller år och hon vill att du ska fika me oss. Så då gjorde jag de =P M's mamma är alltid så snäll =)

Sen efter fikat så fixade vi hästarna och red ner till planen och tränade lite. Det gick rätt bra igår. Jag tränade en del på att backa, att hon ska stå still vad jag än gör på ryggen för så fort man bara kommer åt na med benet eller nåt så vill hon gå, travade en del också, hon skulle gå lugnare och böja mer på kroppen och så. Sen galopperade vi lite på slutet men hon va inte lika duktig på det som hon brukar vara. Men annars va hon duktig =)

Sen på kvällen så åkte jag dit igen. Tog ut na så hon fick äta massa gräs och sen mat. Pratade med Linda också.


Sen hände det la inte så mycket mer igår direkt. Jag tränade lite, kollade på tv, lyssnade på musik och så. Tog det lite lugnt.

Ska iväg och rida lite senare. Får se om det blir på planen idag eller i skogen. Det lutar mer åt skogen för jag vill testa att trava runt i skogen så hon får lära sig att lyfta på fötterna riktigt och att hitta balansen. Vi har ju bara travat på vägarna i skogen och det är ju inte så jobbigt direkt.

Nee nu ska jag fixa lite frukost =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0