Tisda

Hej hej!

Är allt bra med er? =) Här är det bara bra iaf =P Är rätt skönt väder ute nu, varmt men det blåser en del och nu har det kommit en massa moln men det är skönt ändå =P

Ja idag har det la inte hänt så mycket direkt. Vi har varit på biblioteket och sen har dom fått ritat nånting från boken som dom fick höra där. Sen har vi varit ute och så har dom haft idrott. Sen på fritids så va vi ute hela tiden, man får ju passa på medans det är bra väder och inte regnar =P

Åh jag vet inte om jag ska rida idag eller inte. Har massa andra saker som jag måste göra och hon måste ju stå nån da nu. Så hmm ja, hon får nog stå idag så får det bli träning i morgon. Måste åka och mata Helenes pappas katt också, får inte glömma de.

Nee det är väl lika bra att jag börjar nu så jag hinner fixa en del innan jag måste åka till Isa sen =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0