Tisda

God morgon!

Idag är det rätt fint väder och jag hoppas verkligen att det håller i sig hela dan.

Jag hade tur igår när jag skulle rida. För först så började det hagla när jag tog ut Isa ur hagen, och så regnade det lite. Men sen när vi hade ridit en stund så vart det jätte fint väder =P Jag har haft tur hela tiden med vädret för det har aldrig börjat spöregna när jag har ridit, även fast det har varit jätte mörkt och amn bara vänta på att det skulle börja regna.

Jag red iaf runt i skogen. Blev en lite lugnare tur idag. Travade en del, sen så gick vi upp och ner för 2 backar och stannade flera gånger både upp och ner. Isa vill alltid öka när man går upp eller ner för backar, vilket jag innte gillar. Jag vill att hon ska kunna ta det lugnt så igår vart det lite träning på det.

Nu måste jag fixa det sista innan jag ska gå till bussen.

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0