Torsda

Tja!

Gud va underbart väder det är idag =D Har varit sol typ hela dan och det har varit varmt och skönt, lite kallt ibland för det har blåst en del också. Men annars har det varit så sköönt! ;)

Idag så har vi tränat lite på avslutningssångerna, fast det gör vi ju varje dag ;P Sen har jag spelat lite spel med några av barnen och sen har vi varit ute hela dan eftersom det är så underbart väder =P

Ska snart iväg på Danne och hennes skolas soaré som börjar klockan 7 =P Dom brukar ju vara rätt roliga så det ska bli skoj att se =P Lite synd bara att sitta inne nu när det är så fint väder.

Ska la rida en stund sen också efteråt, om det inte blir för sent för då åker jag bara dit och pysslar lite me na =) Men jag hoppas att jag hinner rida för hon behöver ju röra på sig =P

Nu ska jag läsa lite bloggar innan vi ska åka.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0