Tränat

Tja!

Har varit och tränat idag på gymmet. Va ett bra tag sen jag va där nu så jag måste börja va där nån gång i veckan nu innan dom stänger för sommaren. Men jag kände idag att det inte alls va så skoj att träna, det är ett riktigt tråkigt gym så det har aldrig varit skoj att träna där. Det är ju bättre än ingenting men skoj är det inte där iaf.

Idag har vi varit på biblioteket. Vi lyssna på en saga och sen fick dom barnen som hade med sig sin bok låna en ny och dom andra fick lägga undan en. Sen så fick dom måla lite i sin biblioteksbok om sagan som dom fick höra. Sen har dom varit ute och så har vi haft idrott. Sen på fritids så har vi varit inne för det regnade. Börjar bli väldigt trött på det här skit vädret. Vi hade fika för föräldrarna idag så ungarna va ju väldigt glada över att få massa fika ;)

Ska åka till Isa om en stund. Ska inte rida idag så det blir lite vila för henne. Ska bara borsta na och ge na lite mat =P

Nee nu ska jag byta om och åka sen =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0