091102

Tja!

Har inte bloggat sen i torsdags, har inte direkt haft nån lust eller så mycket tid till det heller. Men nu tänkte jag köra igång med det igen, även försöka bli bättre =P

I fredags så red jag och Jessica på morgonen. Jag fick låna Guyen, väldigt snällt av Å =) Det blev en lugn skrittrunda, väldigt mysigt =) Guyen va hur lugn som helst, han fick gå på långa tyglar hela tiden. När vi kom tillbaka till stallet så mockade vi, mockade Guyens box och la in maten som tack för att jag/vi fick låna Guyen =) Sen så fixade vi ihop allt hö i hagen som dom har dragit runt och gjorde några högar av det som vi sen slängde. Vi blev inte helt klara då men nästan och så fyllde vi på vatten.

kvällen åkte jag hem till Linda =P Vi hade mys framför tven med massa gott =) Vi kollade på några filmer och lite av Idol. Kollade på 2 skräckisar och det kan inte alltid vara lätt att vara Linda för hon satt ju nästan mest bakom täcket då ;P Jag åkte hem nån gång efter 3 när Martin kom hem. Roligt kväll/natt va det iaf =)

I lördags så kom Jessica och hämtade upp mig vid halv 8 för vi hade utsläpp. Hade bara sovit 2,5 timme den natten men jag va rätt pigg (just då iaf) =P När jag kom hem efter 8 nån gång så käkade jag lite frukost, pratade med mami och sen gick jag och la mig =P Sov till 2, va jätte seg då. Duschade och grejade på med massa saker för jag skulle åka till Linda & Martin på kvällen för dom skulle ha förfest och sen skulle vi till forum.

Jag åkte iaf hem till dom och gjorde mig i ordning där =P Jag hade väldigt roligt då och jag älskar förfesterna för dom brukar alltid vara roligast men den här gången hade jag as roligt på forum också =P Det va jag, Linda, Martin och hans polare som förfestade, sjukt skoj! Sen vid 11 nån gång så åkte vi till forum, och den här gången spelade dom bättre musik =P Dansade som satan så vi höll ju nästan på att smälta bort för att det va så varmt där =P Sen vid halv 2 typ så gick vi in till Shish och köpte pizza, mums! ;) Efter det så åkte vi hem, eller ja jag åkte inte hem jag åkte hem till nån annan ;) Sjukt rolig kväll som måste göras om snart ;P Fast då ska Jessica vara med också =P Finns massa fin fina bilder på Lindas kamera också haha =P

Igår så hände det la inte så mycket. Jag & N va hemma hos honom en stund sen åkte vi till L & M för jag hade bilen där och han hade massa saker där. Satt där ett tag och pratade och så, sen gick jag och Linda bort till hästarna för jag ville se den nya hästen när det va ljust för i fredags så va det mörkt när jag hälsade på na. Bitter hade blivit biten på rumpan så L tog ut honom för att göra rent såret. Sen så upptäckte jag att han hade en stor knöl på bröstet typ. Den va hård och den gjorde inte ont, han har säkert blivit sparkad och fått en bristning eller nåt, men går det inte ner om några dagar så skulle hon ringa veterinären. Efter det så åkte jag hem.

Sen på kvällen så pratade jag med Jessica och kollade på One Tree Hill & Gossip Girl =P

Det va lite om helgen det =P Jag får göra ett annat inlägg om idag, för jag har lite att skriva om och det skulle bli ett jätte jätte långt inlägg om jag skulle skriva om det också för det finns nog inte nån som orkar läsa det här inlägget ens ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0