091110

Hej!

Igår hade jag inte direkt tid till att blogga. Tänkte skriva lite om det jag va iväg på igår kväll i ett annat inlägg.

Idag fick jag låna Ofelia, islandshästen för alla skulle rida tillsammans idag =) Eller ja nästan, inte Inga Märta för jag lånade ju hennes häst =P Det va jag, Jessica, J, Å och S. Väldigt roligt att vi 5 kunde rida tillsammans =D Ofelia va jätte lugn och snäll att rida =) Inga Märta sa att jag och Jessica fick låna Ofelia när vi ville, behövde inte säga till utan vi fick ta henne när som helst om vi vill rida tillsammans. Väldigt snällt av henne! =) Hon tycker ju att det bara är bra om hon får komma ut oftare för hon rider ju inte så mycket själv, så nu kommer jag och Jessica rida ofta tillsammans =P

Efter ridturen så fixade vi lite i stallet och sen bjöd Inga Märta på fika =D Måste ju säga att alla i stallet är helt underbara! Så jäkla skönt gäng ;P Man får sig alltid ett gott skratt =P

Har jobbat lite idag också. Alltid lika roligt =P

Nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0