091114

Tja!

Har inte blivit så mycket bloggande nu på ett tag men datan har damp stup i kvarten så det är inte så lätt att komma in här. Men nu så =P

Idag hade jag och Jessica utsläpp. När det va klart så red vi en sväng, jag hade Ofelia igen =P Hon är jätte rolig att rida =) Vi tog en annan väg idag så det blir lite roligare för hästarna. På ett ställe så måste man hoppa över en bäck och det ville inte Ofelia direkt så jag fick hoppa av för att få över henne. Hon tog ett jäkla skutt över och på vägen hem när vi skulle över där igen så va det nära att hon landade på mina fötter =P Hon försökte även gå igenom ett träd som låg över en stig, men det gick ju inte så bra ;P Knashäst =P Hon är så mysig =)

Har varit hos Linda idag också. Hon ville att jag skulle komma dit och hjälpa henne lite med Vicky, den nya hästen =P Vi gick på en promenad men Bitter & Vicky. Först ville hon gå framför mig hela tiden men efter en stund så gick hon jätte fint efter mig =) Fick ju säga åt na ett antal gånger men hon lär sig ändå fort. Hon är väldigt snäll men hon måste bli hanterad mer så hon lär sig hur man ska gå och allt. Lägger man bara ner lite tid på henne så kommer det bli bra =)

Nu hade jag tänkt fixa lite popcorn och sen sätta mig och läsa Om jag kunde drömma och lyssna på Shakira - Did it Again =P Jag lyssnar alltid på den låten nu när jag läser för jag gillar musiken, den passar till boken på nåt sätt ;P Brukar inte lyssna på musik annars när jag läser men den låten måste jag lyssna på =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0