Godnatt!

Snart är det dags för sängen, ska upp tidigt i morgon och släppa ut hästarna =P

Idag har det regnat mer eller mindre hela dan. Jag passade på att rida när det inte regnade så mycket. Red först Ofelia tidigare idag, gick hur bra som helst =P Hon galopperade jätte fint idag =) Hon kommer bli så bra när hon väl är utbildad, underbara lilla häst =)

Sen runt 5 nån gång så åkte jag tillbaka och red Isa en sväng =P Hon blir så mycket försiktigare när det är mörkt och så är hon inte riktigt lika fjantig som hon kan vara annars =P Det va en härlig ridtur även fast att det regnade lite mer då =P

Mellan ridturerna så va jag hemma en stund och firade Isak när alla va hemma =P Tänk att han redan är 5 år, helt sjukt ju. I morgon fyller jag år, herregud ;P

Sen har jag la inte gjort så mycket mer. Fått damp på mitt internet, läst lite, kollat på Ugly Betty & Desperate Housewives, pratat med Jessica & Janet =P Ska provrida en häst på torsda, får se hur det går =P Ska bli väldigt skoj iaf =D

Nu ska jag sova. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0