Min dag

Tja!

Jaha idag fyller man år, hela 21 år ;P Det är tråkigt att det inte känns sådär roligt när man fyller år som det gjorde när man va liten. Saknar det =P Jag tänker inte så mycket på det, men det blir la så när man blir äldre =P

Idag har jag varit i stallet rätt mycke. Först i morse så hade jag utsläpp. Sen åkte jag dit vid halv 11, mockade och fixade med maten åt Isa, sen hjälpte jag till att städa lite i stallet för det va en tjej och hennes mamma som skulle komma och kolla på Herman =)

Runt 12 så gick vi in till Inga-Märta och käkade lite god mat och pratade =) Sen bokade jag och Janet biljetter till New Moon på freda =D Längtar som fan! ;P Sen va vi i stallet en stund till.

Åkte hem en sväng och åkte tillbaka till stallet efter 2 nån gång, för Janet skulle åka till fränsta med Mona vid halv 3. Tjejen som är intresserad av Herman ville provrida Mona och det gick jätte bra =) Mona gick jätte fint och hoppade riktigt fint =) Sen så följde dom med till stallet och så fick dom hälsa på Herman =P Dom ska antagligen köpa honom, men dom skulle höra av sig i morgon eller på fredag. Jag tror dom kommer köpa honom, vem vill inte ha Herman =P

Dom som kollade på Herman har haft Monas pappa, så dom tyckte att det va jätte skoj att han hade en avkomma och att hon nu har ett till föl =) Jag tror verkligen att dom kommer köpa honom =)

Ja sen har farmor och pappa varit här =P Har fikat lite och pratat ;P Det är la typ det jag har gjort idag =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vänta nu, ville den som var intresserad av herman, provrida mona? det låter ju helt knas ;P

2009-11-26 @ 00:48:27
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Anette

åh grattis på födelsedagen i efterskott :D



Ja jag hoppas att den blir det haha!

Visst e den? Vad har du för tatuering på andra armen? Alltså täcker den hela, eller är det i samma storlek som den du vill göra? Jag tror iaf det blir snyggt :D ja men gör det, skriv ut texten på datorn o kolla sen, det ska jag göra med min, en kompis ska hjälpa till o sätta fast den på ryggen haha. Då ser man på ett ungefär hur det blir!



Å du får säga om New Moon är bra, ska se den på måndag!! Kram

2009-11-26 @ 22:21:00
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0