Promenad, Fika & Jobb

Hej!

Har varit hemma en stund nu, har jobbat lite på fritids idag =P Så skoj att träffa alla barnen, blev ett litet kramkalas uppe i matsalen när jag kom in =)

Vid halv 12 nån gång åkte jag och hundarna hem till Jessica =P När vi kom dit så höll hon på att göra massa pepparkakor =) När hon va klar med det så gick vi på en promenad med hundarna, dom blir alltid lika glada =P Så roligt när Mimmi får nåt cpryck och springer runt som en galning ;P Måste verkligen filma henne nån gång för hon ser helt störd ut =P

När vi kom tillbaka så fikade vi lite, pepparkakor & varm choklad =) Mumsigt!

Sen va jag tvungen att skynda mig hem med hundarna och byta om eftersom jag skulle jobba. Har inte gjort så mycket mer idag. Handlade lite med Linda efter att vi hade slutat och sen åkte jag och tanka och nu sitter jag här och degar ;P Ska fixa en ny skiva till bilen nu, har en bunt skivor där men jag vill ha nånting nytt =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0